Söndag

2011-05-01 14:24:24
Hallådär pigga & glada!

Idag vaknade jag klockan 09:03 utav att Charlie skriker som aldrig förr. Gah.
Iaf så gick jag upp då för hade jättesvårt för att somna om.
Hoppa in i duschen osv, sen åkte jag mamma syster & charlie till stan & kika lite.
Vi åt även på donken, så jävla gött.

Nu har charlie & syster åkt hem till Borlänge igen. Känns lite tomt, men vi ses ju i sommar! :D
Nu sitter jag här vid datan & är jätttteseg..
Därför ska jag kolla på filmen "sandor slash ida" HAHA det var ett jävla tag sen man såg den faktiskt så de ska bli rooligt då :)

Egentligen vill jag bara dra till coop/Öb & köpa massa flöt.. Godis & dricka! <3
Men jag orkar fan inte gå? Är hur trött som helst & mina ben bara viker sig..
Aja nu blir det sängen & försöka tvinga iväg mamma till affärn (A) Puss

Ps. Slänger in ett inlägg med lite bilder på Charlie när jag orkar ladda över bilderna på datorn! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback