Vad håller jag på med?

2011-05-16 21:49:12
Alltså vad gör jag?
Jag har prov på onsdag i arbetsmiljö & om jag inte får MVG på de sista provet nu får jag bara VG i kursen..
& vad gör jag?
Jo jag sitter här vid datorn & kollar på film & gör allt ist för att plugga? :S
Skulle pluggat när jag kom hem, men då börja jag städa ist? Jag hatar att städa men ändå ska jag göra allt ist för att plugga.. Fattar mig inte på mig själv ibland alltså.
Och nu är jag trött & vill sova, ska lägga mig i sängen & försöka plugga men jag vet att jag kommer somna..
Så har jag en dag på mig & plugga imorn!! Men då ska jag till äventyrsbadet så då hinner jag inte heller??
Åh jag blir galen på mig själv ibland faktiskt!

Sen blir jag galen för jag vill tillbaka till Falkenberg & ställa saker till rätta.

Blä jag får lite smått panik på mig själv nu.
menmen

H<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback