godkväll

2011-11-22 22:29:13
Godkväll allihopa. Ligger just nu nerbäddad i min varma säng, med min stjärna lysandes över mig som ger ett sånt härligt ljus i hela rummet, mys. Besöket på maxi idag gick bra, inga stora protester som jag hade förväntat mig.
Kyrkan var oxå väldigt härlig. Vi köpte pizza & pratade om allt mellan himmel & jord. Blev endel vilda diskussioner om #byxmyndighet" osv. Trevligt må jag säga.
Efteråt tog jag & Mathildis en snabb promenix! Var skönt, inte gått på ett tag. Så det känns riktigt skönt nu faktiskt.
Ligger & väntar på att karatefylla ska komma ut på tv6 play, så då kände jag att jag lika gärna kunde blogga lite i brist på annat att göra. Ligger & lyssnar på winnerbäck oxå, skön snubbe dedär. Jävla spotify som gör reklam mellan varje låt bara. Ska köpa premium. Fast måste ju få mina pengar Nu väntar man bara på den 25e!!!!
godnatt mina kära vänner, & fiender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback