Hard work

2011-11-03 09:11:29

Hola amigos! Näst sista dagen
På jobbet ;G just nu står jag & river tapeter med mörbyligan i öronen & väntar på att klockan ska bli 9;15 så det blir rast och frukost :) azum. Slutar halvfyra som vanligtidag, ska då hem & städa sen va med martiin :) ska försöka få han att baka med mig! Och om jag hinner ska jag ner till stan o köpa present till min bror som fyller 20. Ååh vad vill man ha som 20åring?! Jag vet inte vad jag ska köpa! Det är så svårt med presenter till äldre! Men får hoppas att jag hittar något fint.
Idag ska vi riva tapeter, måla om i ett fläjtrum & dammvinda golv. Låt den här arbetsdagen gå foort!! Vill bara hem & vill bara ha helg :)
Vad händer i helgeb of topic? Tänkte försöka hitta något party imornkväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback