hellu

2011-11-21 19:14:23
Hallådär alla hemmabyggare & proffs.
Nej men.
Idag är det måndag. Värsta dagen på veckan. FAST vi var lediga från skolan pga att vi hade öppet hus i lördags. Väldigt skönt faktiskt. Min helg har varit helt azum. Kan beskrivas såhär : Party,pumpade bröst, raggare, mcdonalds & trevliga människor. hehe. helt azum alltså.
Idag har jag bara degat med Towa. Bakat negerbollar, kollat på en dålig film & spelat biljard.
Nu sitter jag i min säng & kollar på min julstjärna som mamma satt upp. Känns så konstigt. Det är ca en månad kvar till julafton & jag har ingen julkänsla alls?! Ingen snö, alldeles för varmt osv. Tycker faktiskt att det kan komma lite snö nu. Jag som köpt en redig vinterjacka & kängor! Dålig stil.
Kanske blir en tidig kväll ikväll. Om jag inte typ fastnar på skype, vilket jag förmodligen kommer att göra. Imorgon är det måleri-dag oxå! Lite segt. Men gädjs av tanken att vi slutar 12 på onsdag.
ha ett underbart liv. h3h3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback