Jobb!

2011-11-10 13:49:30

Sitter på bussen hem. Skönt att sluta såhär tidigt :) nu ska jag hem & förslka käka nått, kanske vila en stund, sen blir det jobb 15:25! Gött. Efteråt blir det i sin vanliga ordning hem till mathilda, som varje torsdag ;) vi ska fixa lite skivor, laga mat & kolla kläder inför helgens bravader till Karlstad. Måste verkligen börja packa oxå!! Har inte hunnit med det än & jag måste ta med hela väskan till skolan imorn för dwm kommer och hämtar mig vid skolan så åker vi direkt. Så vi hinner checka in på vandrarhemmet innan de stänger. Jag är så glad över att vi ska åka bort. Bara vi tjejer. Det kan man behöva i dessa höstdeprimerande tider. Där ingen vet vem man är, man kan bara va, inga krav. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback