Julestress

2011-11-28 21:01:25

Finns dem som klagar på att jag inte bloggat någonting i helgen. Vilket är heelt sant. Tagit en paus från allting som har med kontakt att göra. Bosatt mig hos en speciell vän i ryd, inte haft telefon och nästan ingen dator. Inga föräldrar osv. Bara haft det allmänt gött! Men nu är jag back on track förstår nu ;)
Haft utvecklingsamtal idag vilket gick relativt bra! Tycker det är skönt att ha en lärare som bara sitter och säger bra saker om mug till min mor. Känns fint.
I skolan har vi bara jobbat på som vanligt, håller på å målar om resturangen på hotell och resturang. Gått intensivt på täckning, hehe, gjort slut på tre tejprullar & två mjölkpapp. Känns gött att inte vara snål när de gäller skolans pengar ;)
Nuligger jag &kikar tv med mathilda, fint de. Måste nog dock dra mug hemåt snart är så trötter nu för tiden, eller är det bara julestressen?! Beställt en nyårsklänning till mig & en liten julklapp till min kärlek.
Hopoas ni har de gött & köperriktigt fina julklappar till nära och kära. Kom ihåg att det är tanken som räknas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback