kallt hus

2011-11-23 14:21:18
SLutade kl 12 idag, så jäkla skönt! JObbat lite på min dekorativa målning i skolan bara.
Är oxå väldigt irriterad på 3 nätet, allt är urfunktion & har inte haft täckning på HELA dagen. Blir så jäkla arg.
Man betalar för skiten, men dom kan inte fixa så man kan använda de?!? & inget meddelande om att de inte funkar eller nånting, dlig service tycker jag.
HELA mitt hus är iskallt förresten, sitter & fryser fast jag har underställ & mjukiskläder, raggsockar & täcke på mig! Hur fan går det ihop`? Ändå är elementen på max. Nu ska jag a mig ett varmt bad, noppa ögonbrynen & fixa naglarna. Känner att det kan behövas. Ska kanske försöka fixa lite i mina rum oxå, så blir mamma glad med.
Fick även hem skolkatalogen idag, ser ut som ett jävla offer & en uppstoppad korv typ. Irriterande.
Men vad händer idag?! Känner att det inte finns något att göra när man får så himla mycket tid över. Ska nog gå på gudstjänsten kl 6. Kan vara skönt.  Även sökt jobb idag i sin vanliga ordning, hur svårt ska det vara att få ett deltidsjobb?! Jäkla skit dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback