Lill-lördag

2011-11-02 15:27:49

Hemma nu efter en allt för jobbig dag på jobbet.målat simsen igen
& sen stått & rivit tapeter/väv hela dagen.fett segt & tiden har gått assakta. Men nu är jag äntligen hemma, dock trött som bara fan. Ska försöka få in mig själv i duschen & sedan fixa mig oså för att åka & bowla kl 7. Blir nog mys. Glädjs åt tanken att drt bara är två dagar kvar på jobbet!! Fast lite tur har jag ju på jobbet oxå... En bit ifrån mig jobbade en redigt snygg kille med jäkligt söt rumpa. Hihi. Så ALLT är inte tråkigt.

Funderar pä att duscha, sätta på musik & ta mig ett glas smultronvin som jag har kvar efter helgen. Det är ju trotsallt lill-lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback