Migrän

2011-11-09 15:03:37

Sååå skönt att vi fick sluta halv tre idag pga att våran lärare skulle på kurs! Slutar egentligen fyra. Mitt huvud exploderar snart så jag behövde nog det. Idag ska jag ägna mig åt att göra ingenting. Ska lägga mig & kolla på tv & bara ta det fruktansvärt lugnt, det behöver man ibland.
Ska oxå måla naglarna,noppa ögonbrynen & lite sånt. Även
Packa en fet väska, på fredag bär det av till karlstad med alla goa brudar. Bo på vandrarhem med frukostbuffe & bara komma bort från den här äckelstan ett par dar. Kommer bli jäkligt skönt känns det som nu iaf.

Idag har vi bara grundat väggar & spacklat osv.. Segt. Även kommit på vaddet dekorativa blir. Blir en aik bild på väggen ;) såååft laajf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback