Nagelfix

2011-11-10 23:33:37

Haft en hur mysig kväll som helst hos min bästavän mathilda. Vi målade naglarna, gjorde kycklingsallas till morgondagen, lyssnade på gammal go musik & pratade minnen. Hon hade även köpt två gulliga armband till mig. Ett rosa som det stod best friends på & ett rastafaaaari. Kimmee bild här nere sen, fett söt hon är.
Kommer hem till massa jäkla skit bara, Ska bli så gött att åka imorgon, bara jag och mina bästa tjejer. Mys.
Idag kom även skolfotona! Hade jätterött hår och ser ut som en mupp :) tjockt najs!!!
Nu ska jag ligga lite med min laptop, kanske kika på något program & sedan sova. Sovmorgon imorn till 10;15 deet kommer bli skönt! Fast måste upp ganska tidigt ändå & packa färdigt oså.. ;) puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback