nyårsoutfit

2011-11-29 21:27:00
Precis hemkommen från kyrkan. Har fifflat lite med julkort. Mysfaktor.
Nu sitter jag i min säng & bara  kollar på min skönhet som jag beställt till nyår. Mums! Ävenköpt fina nyårssmycken idag som jag ska ha till :D Tänkte köra på lite "Woman in black" på nyår. Tycker det är fett snyggt när man har allt svart ;) Nu är det bara skor jag ska köpa! Får bli några snygga, med hög klack trorja ;) Kommer bi kult. Nu vill man bara ha nyår. hihi. Förövrigt så måste jag egentligen plugga. Valde ju att skita i de å gå på stan idag istället. Så kasst av mig. & nu sitter jag här & preoriterar bort det ige. Suck.
Här får ni en bild på min älskade klänning;)

Kommentarer
Postat av: Moster

Den kommer passa dig perfekt=) Kram.

2011-11-30 @ 09:34:54
Postat av: Sanna

Jag hoppas det! Visst var den fin?! Kram. Pussa siggis från mig

2011-11-30 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback