Nystädat

2011-11-15 22:51:25

Gokväll. Om exakt 6 mån
Ader fyller jag arton. De är inte så långt faktiskt. Kommer ihåg när jag va 13-4 & tänkte "shiit tänk när jag är 18, då börjar livet. Va stor man är då & va mkt man får göra"
Nu är jag snart18, och jag känner mig inte alls stor faktiskt. Blir typ töntigare & töntiga för varje dag. & vad får man göra? Gå på krogen & köpa cigg , weeey de hae man ju inte gjort förut. Fast man får ju ta körkort oxå. Det är en stor fördel faktiskt.
Nu ligger jag i min renbäddade säng & mitt rum som luktar så gött. Mamma har nämligebn damsugit, dammat & skurat osv. Snällt av henne.
Skrev klart mitt cv idag oxå, måste skriva ut det imorn så en får lite extrajobb. Kan va gött. Men nu ska jag sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback