piercing osån skit?

2011-11-13 20:30:31
Hallådär alla pigga & glada.
Nu är jag llite vid medvetandet efter några timmars sängkoma. Helt död efter den här helgen. Gått & lagt mig sen (för att vara jag) & gått upp vid sju hela helgen -_-
Nu har jag & mamma precis gjort fruktsallad & hon har köpt glass, så det kanske piggar upp en.
Btw så har jag legat & kollat på lilla jönssonligan idag, haha fyfan va söta dem ärä! Hade nästan glömt. Det var kult.
& ikv kl 9 på fyran är det beck =) Dock är den ju slut vid halvtolv för att det är reklam & nyheter varannan jävla minut! Stör mig som fan på det.
Har även plockat ur min läpp piercing & funderar på om jag ska ha kvar den? Jag vet inte. Känns töntigt nu för tiden. JAg gjorde mina piercingar när jag var så liten så jag känner mig lite omogen nu, men jag vet inte. Det känns konstigt nu när jag inte har i den oxå, ovant & inget att leka med. Kännst helt tomt. Så ja.. Ska väl ha ur dem några dagar & känna hur det känns bara, om jag känner mig själv så är dem tillbaka på onsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback