Redan trött & det är bara tisdag.

2011-11-29 11:58:33

Goddag. Sitter i fatboysen i skolan. Så jäkla gött ärre. Jag är trött. Jag vill hem. Jag vill sova. Typ så mår jag just nu.
I eftermiddag ska jag till kyrkan. Ska julpyssla lite där. Kanske blir nått fint kort, får jag hoppas på iaf.
Måste egentligen plugga oxå, har svenskaprov på torsdag vilket jag inte börjat med än, känner mig så kass när jag aldrig tar tag i saker och ting.
Vill typ byta ut heela min garderob oxå, bara köpa nya kläder. Tyvärr är jag ju inte cashflow ;( nu måste jag snart gå härifrån oxå, å börja jobba igen. Måla dörrar. Jag pallar inte det heller. Buäääh de är riktigt synd om mig idag. Är så trött & det är bara tisdag. Många dagar består av veckan, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback