Saknad

2011-11-08 14:39:53

Ligger just nu med mensvärk i säls säng. Vi har precis käkat tacos, hur gött som helst! Nu blir det nog en gubbakvart såhär efter lunch. Hehe. Sen skall jag färga säls hår ;) behöver egentligen färga mitt oxå ;( men det kan jag inte göra förän den 25e då jag får lön. Då jäklar skall det bli mörkrött igen, ska nlg hålla mig till de ett tag nu. Ska ev färga en slinga i underluggen mörk nu, fast jag får se lite..
Ikväll ska vi iväg till kyrkan & mysa lite & i helgen åker vi till karlstad & sover på vandrarhem & lever lite gött. Ska bli skönt att komma iväg lite, speciellt i dessa deprimerande hösttider.

Dock hann jag inte träffa johan dem här dagarna.. Det gör mig riktigt ledsen. Gör ont i mig. Jag har saknat han så, så nu har jag sån ångest. Men de är lätt att ångra sig i efterhand. & de går ju inte ändra på de förflutna dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback