taizémässa

2011-11-30 21:44:10
Nu sitter jag här nyduschad i sängen igen. Så skönt. Har inte pluggat idag förresten. som jag lovat mig själv att göra hela jäkla veckan. Pust. Kommer nog gå bra på mitt prov, eller vad tror ni? ;) Ska föörsöka läsa igenom instuderingsfrågorna iaf.. Så får det gå som det går helt enkelt.
Idag har jag varit i skolan, (dock försov mig en timma, väldigt behövlig sådan) Sedan kom jag hem & till min stora förvåning står mamma & steker pannkakor, bakar bröd & bakar en sockerkaka?! Vafan hände med henne? Gött var det iaf. Speciellt pannkakor. Finns nog ingen som älskar pannkakor så mycket som jag, hiho.
Sedan drog jag iaf iväg på gudstjänst. Myspys. Taizémässa. En sån där tyst mässa nivet :) Det var gött dä.
Sitter & lyssnar sönder timbaktu. Grymt bra faktiskt.
Menmen nu ska jag försöka göra nått åt mitt liv. Typ äta lite sockerkaka. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback