20årskalas

2011-10-22 13:55:45

Gårdagen blev lyckad! Lite förkrök med singstar & kortspel hemma hos marika med härligt nytt folk! Vidare till skara för spökvandring. Var inte så läskigt faktiskt, kunde vart värre. Men det var kul :) iaf när säl ramlar och hela publiken vänder sig & kollar & garvar åt henne ist för teaterspelet. Haha typ dog lite.
Nu har mamma & niklas precis hämtat mig i ryd & nu ska vi till min kusin som fyller 20 år! Myselimys. PLUS att min lilla kusins jultidningsgrejs har kommit så idag får jag mkn countrybox oxå!;) blir alltså härlig musik på maxad volym ikv!
Ikv kanske vi skulle på nån 20årsfest på husaren, annars blir de krök med marikis & sälis <3 love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback