Be cool, stay in school.

2011-10-26 22:47:32

Ligger i världens goaste säng. Varit ute på en lång regnig mörk & minnesvärd promenad med John. Helt asgött var det. Trots att man såg ut som en slickad katt när man klm hem & sttumpirna var helt genomvåta pga att jag var ute med mina converse med massa hål i (smidig tjej där).
Det ska bli så skönt med sovmorgon imorgon till halv tio. Känns gött när man har gått upp sex & jobbat till fyra några dagar. Ska bli kul att träffa alla i skolan oxå. Speciellt min fisfadak. Känns som om man aldrig är i skolan längre! Kommer verkligen sakna det när jag tar studenten känner jag.. Fast det är ju ett tag kvar ;)
Nej nu ska jag sova så jag får sova riktigt länge inatt. Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback