Dagen efter kvällen före

2011-10-30 11:33:36

Godmorgon. Idag mår jag som jag förtjänar. Skit. Är assugen
På pizza, cola & en bra film men det förslaget kommer ju inte gå igenom i dethär hushållet vill jag lova.
Gårdagen var jätterolig med massa folk & alldeles för mkt att dricka dock. Mådde lite halvkasst runt halvgvå snåret så då gick jag faktiskt hem. Man ska sluta när man ligger på topp sägs det. Menmen idag är ju ingen rolig dag iaf. & inget gott finns det hemma, såsom godis, kakor eller cola. Åeeh känner att jag måste ha i mig nått sött.
Jaja nu ska jag lägga mig & kolla på film och förbli liggandes hela dagen. Fast ne mamma kommer skrika om att alla ska städa.. Fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback