fyra dagar kvar

2011-10-31 16:48:59
Sitter just nu nyduschad i min soffa & lyssnar på "den svenska björnstammen" . Första arbetsdagen klar, fyra kvar ;) Stått ute & målat sims i nio timmar idag, det känns i armen vill jag lova.
Fick en sån skön känsla när jag gick hem & tänkte " På en dag tjänar jag 650 kr här, & 600 kr får jag i "månadspeng" av mamma. Hehe på TVÅ dagar har jag tjänat mer än vad studiebidraget ligger på en gång i månaden.."
Känns så jäkla gött när man tänker så, fuck alla lov jag vill bara tjäna pengar just nu :G & dessa pengar sliter jag verkligen för, så det känns najs!
Snart skall jag dra iväg & hitta på något med Marikus. Om jag inte kommer ut så kommer jag somna & då kan jag inte sova ikv -_-
Sitter & är lite ego samtidigt oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback