Godkväll

2011-10-30 21:00:27

Sitter i soffan & inväntar en beckfilm på fyran, "hämdens pris" med familjen. Trevligt. Idag har jag deegat hela dan för har inte mått sådär
Superbra. Men pizza blev de & en massa filmer. Min mamma har även köpt ett väkdigt fint halsband till mig från ur & penn. Najz!
Fast jag är sugen på cola nu ;(
Imorgon börjar jag jobba 7-4. Inte gött att jobba men pengarna kommer bli helt azum sen så det är väl så man får tänka. Fast skulle vilja ligga i sängen och bara dra mig hela dagen. Inget blir ju bättra av att jag "nått min kostnadsgräns på telefonen" så jag varken kan ringa eller smsa förän på tisdag. Låter inte så jobbigt men tro mig, man är sjukt lås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback