Härlig helg.

2011-10-09 22:28:30
Haft en sjukt rolig helg hos Marika (som vanligt)
På fredagen var vi barnvakt i ryd hela kvällen till två underbara ungar. Chips,film & läste sagor! Fina barn dedär, man blir ju inte annat än sugen på att skaffa bebis kan jag ju tala om.
Och lördagn blev bara galen & vild så det behöver jag inte ens ta upp.
Söndagshäng hos marika med söl, pizza,film & sen hjälpte dem mig med att göra klart samhällsuppgiften så den blev klar! Så nu är jag stolt & dokumentet är inskickat! Nu hoppas man ju bara på ett bra betyg också! 
Menmen. Nu sitter jag här och fruktar praktiken imorgon. Borde verkligen gå & lägga mig nu om jag ska orka upp kl 6. Bredspackling väntar i 8 timmar imorgon, jippppiiieeey!
Godnatt alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback