Helt klart lyckad kväll

2011-10-27 22:44:32

Sikken eftermiddag. Jobbat 15-19 gjorde pannkakor & lekte kurragömma, spela trummor & pingis med alla barn. Sedan drog jag till öb med mathilda för att inhandla plastmuggar till lördag. Vidare till max för lite käk. Garva ihjäl mig när mathilda säger efter mig i kassan till hon som står där ; hej jag skulle vilja ha likadant som henne fast inga röklingar tack.." hahaha inte lökringar då?! Typ dog lite. Efter käket vandrade vi hem till henne & målade naglarna (som jag förstörde sen när jag drog upp byxorna så dem ser ut som skit nu ändå) & tittade på sol fest & oroliga föräldrar . Provade massa kläder & hade jäkligt kul helt enkelt. Helt klart en skön & lyckad kväll!
Och till råga på moset har mamma köpt foundation, puder, torrschampoo & tights till mig när jag kommer hem. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback