I give you the morning.

2011-10-12 13:53:32
Gaah. Jag är så glad. Glad för att jag ska till falkenberg om två dagar. längtar.
Håller på o packar just nu samtidigt som jag lyssnar på musik och kollar på andra avenyn. hahha. Fint att göra massa saker samtidigt känner jag.
menmen. BTW så lyssnar jag på "I give you the morning" Och har insett nu att den är så mycket bättre på engelska än svenska! jaja nu sa jag packa vidare :D

Ever again the morning creeps across your shoulder,
Through the frosted window pane the sun grows bolder.
Your hair flows down your pillow, you're still sleeping.

I think I'll wake you now and hold you,
Tell you again the things I told you;
Behold, I give you the morning, hm, I give you the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback