Klockan skall tillbaka imorgon!

2011-10-28 22:11:19

Skönt med fredagkväll! Det blir en lugn kväll & tänkte faktiskt sova snart. Blir tidig uppstigning imorgon för att fota lite enduro på kråkberget på morgonkvirren i några timmar.
Ikväll har jag först gått en sväng till coop med mathilda sen skulle jag träffa J och då blev de prommis till coop igen! Han följde mig hem & då säger mamma "skulle du kunna gå till coop åt mig" så då ringde jag J igen och han fick följa med mig till coop ugen ;) hihi. Blev några vändor dit idag. Menmen. Nu sitter jag & kollar på 22 nyheterna med lite cola & chips. Fast nu blir det nog fan världens goaste säng :) hoppas ni får en mysig fredag & att de spökar lite för er ikväll, glöm inte ställa tillbaka klockan en timma imorgonkväll, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback