LÄTTNAD

2011-10-05 19:05:49
JAg känner mig så lättad. Sista dagen avklarad på praktiken för veckan idag. SÅ skönt.
Är sketsleten idag. Var hema hos towa en sväng men somnade i hennes soffa, då har man slitit vill jag lova!
Idag har jag stått & bredspacklat i 8 timmar! Kul? Neej.. Fast jag har så roliga handledare så det jämnar ut sig =)
Känns oxå skönt tt jag förmodligen kommer jobba där eckan då vi har höstlov. Lixom antingen tjäna 3000 på fem dagar, eller bara gå hemma, inte veta vad man ska göra & tjäna ingentingg. Vad väljer man? Plus att jag måste ju ändå spara till Magalufresan så det passar ju perfekt =)
Och nej för er som undrar läste jag aldrig klart boken & jag gjorde aldrig uppgiften. Den ska va inne imorgon. Men jag orkar inte, jag är lat & kommer förmodligen inte göra den..
IMORGON åker min mor till storstan - Stockholm. Jag stannar dock hemma för jag orkar inte följa med.
Istället ska jag sova hos min babe heeela helgen, kommer bli azum som vanligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback