lördag

2011-10-29 11:18:59
Godmorgon!
jag hade femton sms & tre missade samtal när jag vaknade... Kanske inte är ok att lägga sig vid halv elva en fredag kväll? Men är man trött så är man. & man skall lyssna på sin kropp!
Just nu ligger jag i världens bästa säng & kikar lit statusuppdateringar som jag missade igår ;) Ska väl snart försöka ta mig upp & käka frulle oså. Sedan en sväng upp till Mathilda för att hämta en påse med hemliga saker i ;)
& ikväll taggar vi för fest!! kommer bli svinkul. Plus att jag är utvilad nu, så ikväll blir det all in. & det bästa är när klockan slår tolv så vrider man tillbaka den till elva, en extra partytimme är alrig fel höhö ;)
Ska försöka hinna med en morgonprommis oxå! Så en vaknar till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback