Skam den som ger sig

2011-10-18 22:52:29

Tisdag! Vaknade upp med magplågor. Mamma värmde riskudden till mig - mycket bättre. Får panik. Det är som om de är en liten gubbe i min mage som sitter där med en kniv & bara hugger hejvilt! Knas.
Idag har jag hunnit med lite tvtittande, spelat lol med min käraste kusin, pysslat lite med säl & dansat zumba! Även gjort mathildas sadistiska magövningar! Så nu ligger jag här nyduschad i min säng med min varma riskudde, känns rätt bra ändå. Förbereder mig för träningsvärk imorgon oxå! Plus uppstigning kl 6 för praktik efter två hela hemmadagar. Kan bli tungt med 8 timmars bredspackling imorn.. Skam den som ger sig (som min pappa skulle sagt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback