TORSDAG

2011-10-06 14:09:06
Torsdag.

Sitter just nu och kollar på när Anton & Niklas sspelar nhl. Dem är helt inne i spelet & skriker & gapar. haha, ganska kul att lyssna på.
Snart ska jag och anton iväg & jobba! Trevligt.
har dock så jääkla mkt plugg just nu som ska vara inne kl 12 inatt. FÖRST den där jäkla bokredovisningen, är faktiskt på sifan 50 nu ;) 50 sidor kvar plus skrivningen..
Sen fick jag reda på igårkväll att samhällen ska vara inne imorgon. TÄnkte vara jätteduktig förut & göra den. Jag hatar ju att läsa så jag blev asglad när jag kom på att vi har fått ljudboken till samhällen oxå. Ska lyssna på den så funkar inte skivan!!! åh blir så arg att jag skiter it.

Nu ska jag iväg och köpa pizza så en orkar jobba och.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback