trött chey

2011-10-03 15:23:10
Äntligen hemma efer första dagen på praktiken för hösten.
Gah. Jag hade nästan glömt hur trött man var när man kom hem.
Har gått bra idag iaf, jag & Alexander jobbar på ett ålderdomshem i rosenhaga. Jäkligt skönt att vi ska vara där pga att jag kan gå & de är väldigt nära!
MEN det som vi gorde idag var att : Riva ner tapet/väv i 5 rum & en korridor. HUR ycket som helst, tog hela dagen!
Imorgon blir det fortfarande lite rivning & även måla på "stärkan" så att pappen lossnar helt från väggen.
Sedan blir det bredspackling x2 i ALLA rum! Kommer helt & hållet dö... Bredspackling....
Detta är vad vi kommer göra nu fyra veckor framöver.
Idag blir det bara att ta det lugnt. Ska försöka läsa bokn i svenskan. ELler måste verklign läsa kalrt den! Är på sidan 18 & på torsdag ska den vara färdigläst OCH en sammanfattning skriven. Av ALLA kapitel i hela boken. Så jag känner liite ångest över dedär..
Runt sju ska jag iaf träna zumba! Sen blir det väl läggdags framåt nio snåret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback