1a oktober, sen börjar det.

2011-09-20 23:03:53

HEJHOPP
Har haft en stoor planeringsdag med brudar osv idag.
Det som blev bestämt lyder :
Från den 1a oktober ska jag inte köpa mer ciggaretter.
Inte köpa godis på vardagar.
Lägga undan två hundra kronor i månaden.
Lämna in mitt cv på massa ställen & söka jobb.
Börja träna riktigt jäkla ordentligt på gymmet igen.
Springa med mathilda varje tisdagskväll.
FÖR ATT..
I juli/augusti 2012 åker jag & massa brudar till MAGALUF! parrtar,badar,äter,solar & bara njuter!
Hur jävla härligt låter inte dehär eller? ;)
Jag är iaf helt jäkla asglad & ska verkligen försöka få detta at gå ihop!
&
på in födlsedag & julafton ska jag bara önska mig "ticketcheckar" så jag inte behöver betala så mkt :D
kommer nog bli helt jävla azum... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback