allt slutar i migrän

2011-09-15 22:38:45

Äntligen! Ligger jag i min älskade säng.
Helt slut, vilken dag.
Igår råkade jag sitta inne & tjöta i skype alldeles för länge så kom i säng kl 4.
Gick upp halv sju & drog iväg till skolan.
Sov 2 & en halv timma, kändes inte ok.
Skoldagen gick & sedan fick jag skynda mig iväg för att hinna till träffpunkten & jobba.
Tyckte det var jobbigt förra veckan med 15 barn & idag var det 22!
Var ju inte på bästa humöret heller med tanke på dålig sömn & på G att bli rejält sjuker..
Alla barnen går hem & jag slutar som vanigt i migrän.
Drar i mig en alvedon & sedan ner på stan för att kolla på rock/punk spelningar.
Kan lova att musiken inte heller var så lämplig i mitt tillstånd.
Nu ligger jag iaf äntligen här. Trött,förkyld, feber & halsont!
Imorgon blir det laserdome tillsammans med ettor & treor & på kvällskvirren bär et av mot Göteborg för att avnjuta Håkan HEllström! Taggad till max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback