And i'm feeling good.

2011-09-16 11:31:56

Kom precis hem från en förmiddag på laserdome med 1or 2or & 3or.
Inte smart av mig att dra dit med feber,förkyldning & halsont!
Trodde inte alls att det var något fysiskt.. HAha dum som jag är.
Vi körde iaf 5-kamp som bestod av
: Sumobrottning, tjurrifning, & att man satt fast i en sele i nån uppblåsbar borg och skulle dra sig fram & fånga påsar. Sen att man stod i nån ring & slog varandra & att man stod på varsin "pall" & skulle slå ner varandra med kuddar!
Haha (bra förklaringar?) Menmen. Nu kommer jag bli ännu sjukare iaf! Men vad gör det om hundra år :)
Lite höst-sjuka blir väl alla =)
Tur som jag hade jobbade Andreas & körde mig hem efteråt! Slapp sätta mig på en svettig buss med jobbigt folk!

Nu mår jag intw alls  bra men ska försöka hoppa in i en dusch. För vid fyra bär det av mot Göteborg & Håkan Hellström! Taggad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback