dålig dag.

2011-09-26 18:05:31

Jag fattar ingenting.
Något bra kan bli till något dåligt. Bara över en helg.
HAr en dålig dag idag.
En såndär dag som jag bara blir arg på alla. & förstår ingenting. Tappar jag något på golvet börjar jag gråta.
Frågar mamma mig vad det är börjar jag gråta.
Undrar Niklas vart telefonen är blir jag arg.
Ungefär en sån dag har jag. Det stör mig. För jag vill inte vara arg på alla, när det är mig själv jag är arg på.

Försöker ta det lugnt nu med en kopp te. & inte prata med någon. Går inte heller bra.
Det gör bara så att jag känner mig ensam.
Ska nog gå en långpromenad. På höstens vilda stigar. Bara vandra iväg.
Jag vet inte.
& nu låter jag bara emo, de är inte heller meningen. Jag vill inte heller tycka synd om mig själv.
Åh, jag är bara arg. På allt.

Nu är det två månader kvar. & det var ett åligt avslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback