Fadak Al Sader

2011-09-26 18:15:37

Fadak Al Sader.
vilken vän.
Jag tycker verkligen om den tjejen.
Hon är en såndär som i dem tråkigaste & jobbigaste stunderna kan göra en glad.
Bara sådär. Utan att säga något. Bara kolla på en.
Hon är en såndär tjej som alltid försöker se det positivt när jag är ledsen. & ger mig råd. Bra råd.
Hon är en tjej som inte dömmer andra efter vad dem har varit eller är. Hon lyssnar på vad man säger och skaffar sig en egen uppfattning.
Hon är en sån tjej som det skulle bli deprimerande att gå utan i skolan i två dagar.
Hon säger aldrig "Sanna dedär är inte bra, tänk lite" Utan "You go girl! Misslyckas vi så är det en erfarenhet"
Jag vet inte om jag skulle klarat mig utan min vän Fadak i dessa dagar.
Henne kan man lita på. För hon ställer alltid upp!
Med dem här raderna som kanske bara blev skit & låter astöntigt vill jag visa min uppskattning till min underbara vän. För jag vill att hon ska veta hur bra hon är. Precis som hon är. & jag älskar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback