nybadad chey

2011-09-13 22:26:33

Hellow.
Vilket sjudundrandes höstväder vi fick idag mina vänner!
Hur härligt känns inte de eller?
Dock inte hundra % gött med tanke på att min nyinköpta assnygga halsduk ligger hemma hos Marika :(
& min gamla asköna halsduk är typ röd/rosa/orange och massa färer åt det hållet, & med tanke på att jag numera har röt hår så skär det så..
Jättejobigt att välja kläder på morgonen när jag kännar att inget funkar till håret!

Menmen.
Of topic sitter jag här nybadaad med handduk på huvudet & pyamas-tröja. Hur mysigt är inte det eller?!
Tänkte sova om en ... stund...om jag orkar.
Försov mig dock i morse pga att jag inte kom i säng i tid igår så måste verkligen sova i hyffsad tid egentligen!
wellwell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback