sjuk lördag

2011-09-17 16:18:49

Gårdagen var katastrof!
Eller ah (Håkan var ju bra oså) Trots att vi typ inte såg någonting alls. & köa allt för länge..
Men de hemska i det hela var ju att vi missade halv tio tåget hem.. & fick vänta på det som gick halv ett.
Det var ett rent helvete. JAg trodde jag skulle svimma med tanke på att jag satt på centralen i Göteborg med feber & var irriterad på allt som rörde sig & trött som jag vet inte vad!

När tåget äntligen kommer, tror ni inte hela världen ska på de tåget eller  Så Jag & julia tränger oss fram & lyckas få två platser, dock på sidan. Sen satt de massa fulla jobbiga fjortisar bredvid oss.. -_- Trodde jag skulle strypa dom alltså! Tgresan var hemsk & kändes som vi åkte i typ 18 timmar!

Aja hem om vi iaf!

Nu sitter jag här & är sjukare än vanligt. Brukar aldrig bli sjuk så när jag väl blir det så slår det till ordentligt!
Men det stoppar inte mig ifrån att  åka hem till min lilla Marikus & käka god mat & kika film :*

Så just nu lyssnar jag på "the tallest man on earth" & fixar håret! hihi , mys

Hoppas ni all får en kanontrevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback