"skicka vidare hatten" & "sällskapskuken"

2011-09-27 22:45:59

IDAG har jag varit väldigt finulig tycker jag allt. Eller så har jag bara konstiga tankar.
Vi sitter fyra tjejer & ska mikra panpizzor & så finns de ju en sån där grej nivet man lägger över tallriken som ser ut som en plastskål? Precis! Den tar jag & sätter på huvudet och börjar sjunga "min hatt den har tre kanter" på tyska! Kommer då på en skitbra idé (tycker jag) Alltså att man ska sätta denna "hatten" på valfri persons huvud & säga ett sppråk .. Tex "sätter hatten på mathildas huvud & säger : DANSKA!" Mathilda skall då börja sjunga "min hatt dn har tre kanter" på danska. Visserligen kan man inte språket man ska sjunga på men man ska vara helt seriöst & låssas att man sjunger på danska i detta fallet. Mathilda skickar sedan vidare hatten på tex Carro och säger FINSKA! Då ska carro börja sjunga låten på finska! HAHAH jävligt kul vart det iaf. Hel knas!
Tycker allt jag är lite rolig ibland.

Sedan från ingenstans började vi köra "Kukleken" som vi kallar den.
Man ska alltså säga en film eller serietitel och byta ut ett av orden till kuk. KAn bli väldigt väldigt roligt. Några titlar som kom upp var..:

Sällskapskuken
Kuken i graven bredvid.
På andra sidan kuken.
Harrypotter & den flammande kuken.
Pelle kuklös
Kuken i jordkällaren.

Jaa ni förstår hur kul vi har.. Hihi helt knas kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback