skolanjobbingenfritid

2011-09-22 13:48:24

Rätt onödig skoldag känner jag.
Svenska en timma,lunch & sen en föreställning om homosexuella i jerusalem typ.
Helt ok. Rätt tråkigt var det men ändå ok.
Jag har ingenting emot homosexuella men jag tyckte inte att hon som gjorde utställningen "Elisabeth Wallin" skulle dra in jesus i det hela. Tyckte att det var onödigt att skriva ut han som homosexuell. Menmen de äär ju vad jag tycker.

Nu sitter jag här i min enormt sköna säng & äter päron! Försöker ju hålla mig borta från godis & dricka osv så päron får det bli! (gillar inte life)
Sitter & laddar inför jobb med barngruppen. IDag har vi planerat filmen "trassel" har aldrig sett den så den kanske är bra ;) Skönt att de är film då kanske dem håller sig lugna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback