söndagsmys

2011-09-11 22:22:56

HEllow!
Haft en helt asmysig helg hos Marika.
Drog en spelkväll med säl,marika & julia på fredagen, plus tacos såklart!
Blev jättelyckat med lite vin & musik.
Lördagen körde vi samma visa igen fast lite nytt folk, mer vin & mer musik.

Vi var även en sväng på ikea i Jönköping! Köpte mig ett stort rosa album som jag tänkte klistra in bilder i & skriva lite oså, tror det kommer bli asnice! Minnen är alltid bra att förvara ;)

Nu sitter jag här nybadad i morgonrock (kvällsrock blir det ju nu men).
När jag kom hem idag stod ävven en ståtlig parfym som mamma har köpt till mig.
Parfymen som jag är helt jävla kär i & luktar hur himmelskt som helst!

På tal om ingenting färgade jag även om håret i fredags, en kanonfärg från Rockadolly för 119 kr.
Köpte en burk som var lock på & kunde stå upp till ett år även när en var öppnad.
Färgen var färdigblandad och bara att smeta i. Använde ungefär en fjärdedel av färgen så jag kan ju även färga håret igen med den när detta går ut om ca 3 veckor =) Här kommer en bild!


Kommentarer
Postat av: Bästa moster

Hej hej!!



Kul att hitta din blogg=)

2011-09-13 @ 19:09:45
Postat av: Sanna

Hej!!

Haha, hur hittade du min blog? o.O

2011-09-13 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback