stress gör mig galen

2011-09-27 22:37:22

Blir så irriterad!
Var inne på appstore & kollade om blogg.se . Blev skitglad pga att dem hade fått en app & tänkte "gud va skönt att äntligen kunna blogga genom mobilen" Men icke sa nicke, servern funkar ju inte ens. Går inte ladda upp mina inlägg & jag blir så irriterad, gör om gör rätt! Fan.

En till sak som stör mig :
Fattar ingenting av nya facebok. Varje gång demgör om fb blir det bara sämre. Och precis när man börjat lära sig ett nytt fb gör dem om det igen. Åh.

Tredje saken som stör mig:
Idag hara 3:s nät varit helt nerlagt över hela sverige. Inte gått att ringa/smsa/surfa eller nått på flera timmar. Så det är därför jag inte svarat på era sms ni som smsat - ber om ursäkt för det.

PLUS
att allt är så stressigt just nu. Slutar fyra varje dag i skolan, snabbt hem & fixa med lite bidler i 30 minuter sen vidare till kurkan - efter det kvällspromenad & nu ska jag försöka plugga 22:35?? ood luck with that sanna! Prov på torsdag & jag har inte läst på en enda fråga eller öppnat boken ännu.

IMORGON
var det tänkt att jag skulle träna med mina boys sedan mysa till det med kladdkaka & andra avenyn hos Linus MEN icke det heller! Nej handledarkurs 5-9 & jag slutar fyra, STRESS!
Hinner alltså inte plugga imorgon heller.
Torsdag ska jag gå i skolan hela dagen sen hinner jag inte hem för jag ska iväg till jobbet.
KUL vecka jag har va? Not. Inte konstigt humöret svänger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback