to cool for school

2011-09-23 14:15:09

TÄNKTE verkligen gå på idrotten idag.. Men det blev som alla andra idrottsdagar - Ogiltig frånvaro.
Men lixom hur knas är det inte att man slutar klockan 1 & har idrott halv tre - halv fyra!
Vem fan tror dom går på idrotten om man ska sitta & vänta på den i ca 2 timmar innan, PÅ EN FREDAG!
Nej jag har nog lite viktigare saker än så att göra.

Som jag säkert skrivit i tidigare inlägg så måste jag varit kock i mitt tidigare liv.
Kom hem i akuthunger & tillagade följande maträtt!
: Stek bacon i smör tsm med gul lök.
-Tillsätt kryddor.
Koka upp vatten & häll i makaroner, låt koka i 7-8 minuter.
Tillsätt salt.
lägg makaronernai en djup tallrik, häll över baconen & löken, tillsätt créme fraiche & rör ihop!

HIHI hur gott so´m helst vill jag lova ;)

Menmen nog om det.
idag är det ju fredag vilket betyder mys & vilket betyder attt jag får äta godis för att de är helg (faktiskt hållt mig den här veckan) MEN nu ska jag gå en promenad sen duscha. Faktiskt gått en promenad varje kväll denna veckan! Så duktig är jag. Det var som jag förklarade det till min kära kusin anton ...

anton - Men sanna varför ska du träna & sluta äta godis??
sanna - För att jag ska banta och bli snygg.
anton - Va varför?
sanna - Men Anton.. Duvet jag har ALLT utom kroppen, fattar du då hur snygg & bra jag är när jag har kroppen oxå?
anton - Sanna du är störd.
sanna - .. :)

Haha nej men..

Aja , ikv ska jag hem till mitt hjärta Fadak & käka tacos & mysa, pyss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback