Dagen efter kvällen före

2012-04-28 11:29:21

Godmorgon! Eller skippa god. Denna morgon är allt annat än god. Jag känner mig inte ens som en människa. Mer en geléklump som bara ligger å slajmar omkring.. Detta tillstånd förklara naturligtvis vad jag gjorde igår. Ja! Jag var på pitcher's & husaren. I sin vanliga ordning skulle jag vilja säga. Jag mår faktiskt kasst idag. Väldigt tråkigt i o med att det är bra väder ute. (vad jag har läst på facebook iaf)
Grejen är den att jag måste gå upp... Har lovat mamma att måla tak & lister osånt. Kaaaanske inte de jag är sådär jätte sugen på. Jag skulle hellre föredra en pizza, cola & en bra film! Åååå va sugen jag blev på det nu... Ska nog fan äta pizza senare!!
Vi får se vad som händer ikv! (beroende på mitt tillstånd ikv)
Puss å kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback