dålig uppdatering

2012-04-03 22:49:34
Hallådär. Fick ett sms från min moster att jag ska uppdatera min blogg. & då är de jäkligt dålig uppdatering kände jag så här kommer ett inlägg! =) I och med att vi fick påsklov i fredags & jag inte fick jobba så blir det inte att man sitter vid datorn då man är ute å gör stan osäker istället! Hela min helg har bestått av fest med mina fina vänner & nya vänner =)
Har även spelat anden i glaset. Trodde faktiskt att den leken var en myt & att man inbillade sig allt. Men efter dessa spelomgångar har jag ändrat mig. Svaren har varit sanna & jäkligt vidriga. Vi har blivit helt till oss & uppskrämda som djur! Livrädda för mörker & hört ljud & sett tecken... Tror att mycket är psykiskt & att man skrämmer upp varandra och sig själv, men tror faktiskt att man har andar med sig i denna lek. Ni som inte har lekt det tycker jag verkligen borde prova, men gör det inte för ofta. Spelregler osv finns på google.
Från det ena till det andra så sitter jag här och kikar på big brother & målar naglarna. Tänkte nu ladda ner serien "skilda världar" & sean gå å lägga mig. Tidig uppstigning imorgonför att åka till Ullared med mina bryds, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tight ass bryden, puss

2012-04-04 @ 07:41:06
Postat av: Lindha

Din sötnöt!

2012-04-05 @ 08:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback