ENDURO

2012-04-29 01:44:22
Hallå i natten alla trötta, ledsna, glada, pigga, fulla & nyktra människor! =) Har precis kommit hem efter 5 timmars endurotittande! (dvs grillning, boys, bärs, & skratt) Väldigt trvlig kväll må jag säga! Må nu bäste lag vinna 12timmars!
Frvrigt har jag mlat tak osv idag. Fy vad trisst. Men imorgon blir det tidig uppstigning fr tapetsering, det ska bli kul! =) sknt att vi får det lite snyggt i vardagsrummet oxå!
Varit en väldigt bra helg hitils. Imorgon får jag väl se vad jag hittar på. Ska nog va med Martin på kvällskvirren :*
Menmen nu  ska inte jag ligga här å tjata på bloggen utan nu ska jag dra på nått avsnitt a segemyhr & sedan slockna! Kommer somna jävligt gött med min frusna kropp som har saknat värmen ett ex antal timmar.
Puss å kram hela dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback