Ett, tre, fem. Eller kanske sju?

2012-04-21 12:33:23

Godmorgon alla pigga lördagsmänniskor! Jag ligger i säls säng just nu & hör på hennes tjat att jag borde gå upp för klockan är halv ett & hon är hungrig å blablabla, haha ;) nej men jag ska faktiskt ta mig upp snart! Men först bloggen, sen bryr jag mig!
Igår hade vi en jäkligt rolig kväll/natt vill jag lova! De började med att vi BARA skulle ta ett glas vin på pim's.... Det blir aldrig bara 1... Duvet ett blir två, två blir tre osvosv... Vi blev iaf jåkligt dugna på lite sång lite dans lite naket så vi gick till husaren. Dem skulle stänga kl 12 och de var inte en käft där. Men utanför haffade vi tre killar som vi drog med till pitchers!;D där blev de ännu mer av de goda & folk trilla in, å jäklar va kul det va! Helt klart en jäkligt lyckad kväll med skönt folk, möe alkohol & glatt humör! NU ska jag äta, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback