Måndag

2012-04-23 22:42:37
Gokväll alla fina & rara. Idag har jag avklarat ännnu en dag på praktiken! Fick jobba med Alexander idag så det var himl kul! =) Vi målade sockel HELA dagen. Inte det roligaste fast roligare än mycket annat =)
Har även varit duktig & slitit ut hela min garderob, röjt & städat, organiserat upp mina kläder så det känns riktigt bra faktiskt!
Imorgon skall jag jobba igen. Börjar 06:45.. Den tiden är fasen inte go alltså! Efter jobbet blir det iaf att åka hem & fixa sig för då ska vi brudar ha lite Rockabilly tema & ha de mysigt! (bilder kommer imorgon) kommer nog bli fett kul :D
MEN nu måste jag verkligen helt klart sova om jag överhuvudtaget ska komma upp imorgon! Tjingelo alla fula å gla'a =)

(bild på mig å säl från helgens bravader)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback