SPONTANDAG

2012-04-18 22:28:16
Idag har jag haft en spontan dag. En bra sådan oxå! Kom hem från skolan & fick upp Zandra Dahlgren på facebook-chatten. Blev ett spontanåk dit. När jag klampar in har hon kaffe & kärleksmums färdigt! Myckeet prat, skratt & gråt. Även fick jag önskade låtar spelade av henne på gitarr. MYCKET trvligt vill jag lova. Strax efter de mötte vi upp söta Caroline & begav oss till kyrkanshus. Hade teater-övningar, bibelkunskap, fika osvosv. MYCKET sång av oss oxå.
Sedan blev det en spontan språngfika på pim's. Våran älskade säl kom oxå. Som så gulligt körde hem oss i sin pärla. Nu ligger jag i min säng efter en hhelt perfekt, rolig & lyckad dag. Ska ge er lite bilder som visar att vi har fruktansvärt kul på våran fritid.
NTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback