ALOHA!

2012-08-16 16:43:56
Hallåhallå alla glada :D IDag har jag vaknat liiiite för sent.. Runt ett... Kändes dumt. Men de var jag ganska värd ändå i och med att vi vira runt i Göteborgstad hela dagen igår! Vilket resulterade i finfina inköp :)
Ikväll ska jag & mina bryds ut på krogen. Kommer bli så kul hoppas jag! ag är helt övertaggad i och med att jag inte varit ute en enda torsdag på hela sommaren. & torsdagar är billiga. Vilket är bra :D
 
Börjar mitt weight loss liv idag oxå :D Slim brustabletter & Allevo kostfiber. 
Kan VERKLIGEN rekommendera slim tabletterna, ta en per dag & sötsuget är som HEEELT bortblåst. Vilket är bra med tanke på att jag är beroende av socker. 'uschusch ut ur mitt liv :D 
 
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback